Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Grill Noorderplein. Meer weten? Ontdek meer
Jill
24 jun 2026 om 20:02
eten is super goed en snelle bezorging.
Tijn
21 jun 2026 om 19:57
Altijd goed
Karin
17 jun 2026 om 21:02
Heerlijk kip lahmacun
Sharon
13 jun 2026 om 13:37
goed optijd en smaakte lekker
jan
29 mei 2026 om 19:47
Belachelijk lang moeten wachten op bezorging. Geen telefonisch contact kunnen krijgen met het restaurant en vervolgens matig eten. Slechte ervaring.
Betsy
27 mei 2026 om 19:14
was heerlijk
Leroy
25 mei 2026 om 21:47
2 en half uur wachten op je eten . verkeerde drinken geleverd en de saus vergeten
Erol
22 mei 2026 om 19:44
smaakt goed maar service 10x niks , in 2 x bestelling voltooid en dan nog reatant zelf opgehaald
Danny
20 mei 2026 om 19:12
uur telaat
Nienke
17 mei 2026 om 22:19
Het eten was heerlijk en vlot bezorgd
Anke
16 mei 2026 om 21:47
Voor de derde keer bij deze grillroom besteld. En 3 goede ervaringen. Het eten warm, het vlees smaakt heerlijk, de rauwkost is vers. Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen.