GRILL NOORDERPLEIN

Recentebeoordeling


4 sterren uit 2322 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Grill Noorderplein. Meer weten? Ontdek meer

24 jun 2026 om 20:02 eten is super goed en snelle bezorging.
21 jun 2026 om 19:57 Altijd goed
17 jun 2026 om 21:02 Heerlijk kip lahmacun
13 jun 2026 om 13:37 goed optijd en smaakte lekker
29 mei 2026 om 19:47 Belachelijk lang moeten wachten op bezorging. Geen telefonisch contact kunnen krijgen met het restaurant en vervolgens matig eten. Slechte ervaring.
27 mei 2026 om 19:14 was heerlijk
25 mei 2026 om 21:47 2 en half uur wachten op je eten . verkeerde drinken geleverd en de saus vergeten
22 mei 2026 om 19:44 smaakt goed maar service 10x niks , in 2 x bestelling voltooid en dan nog reatant zelf opgehaald
20 mei 2026 om 19:12 uur telaat
17 mei 2026 om 22:19 Het eten was heerlijk en vlot bezorgd
16 mei 2026 om 21:47 Voor de derde keer bij deze grillroom besteld. En 3 goede ervaringen. Het eten warm, het vlees smaakt heerlijk, de rauwkost is vers. Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen.